فضای تبادل اطلاعات دانشجویان

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “محک”  از سال  1370 و با شماره ثبت 6567  در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک‌اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته و به یکی از قطب‌های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.

D

 

موضوع:

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا با سرطان (محک)

 

گردآورنده:

سجاد کهریزی

 

استاد راهنما:

سرکار خانم جلیلیان

 

بهار 94

معرفی محک:

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “محک”  از سال  1370 و با شماره ثبت 6567  در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک‌اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته و به یکی از قطب‌های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.


محک تا کنون بیش از 22000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking   از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

 

فعالیت­های محک:

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ”  از سال  1370 و با شماره ثبت6567  در قـالب یک سـازمان مردم نهاد با انگیزه والای کمک به همنوع به حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16سال و خانواده‌های آنـان می پردازد و در سه حوزه خیریه، درمان و تحقیقات فعال است.

خیریه:

موسسه خیریه محک با کمک های مردمی اداره می شود و تنها با اتکا به این نوع مشارکت ها، موفق به حمایت همه جانبه از 20000 کودک مبتلا به سرطان از سراسر ایران زمین و تاسیس تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودک در خاورمیانه شده است. این بیمارستان که در شمال شرق تهران بنا نهاده شده، حاصل فعالیت موسسه خیریه محک برای گسترش ارایه خدمات حمایتی و درمانی با بالاترین سطح کیفی به کودکان مبتلا به سرطان می‌باشد. بخش خیریه محک در دو حوزه  خدمات حمایتی و جلب کمک های مردمی فعالیت می کند. بخش خدمات حمایتی محک به توزیع خدمات حمایتی در بیمارستان های دیگر توسط مددکاران داوطلب مستقر در سایر بیمارستان ها می پردازد. بخش جلب کمک های مردمی به کسب عواید می پردازد. در بخش خیریه عواید حاصل از مشارکت های مردمی تبدیل به خدمات حمایتی و درمانی برای کودکان مبتلا به سرطان می­شود.

درمان:

بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است، امروز عهده دار تشخیص و درمان سرطان کودکان برای گروه بزرگی از کودکان مبتلا به سرطان است. این بیمارستان که یک مرکز فوق تخصصی سرطان کودکان در منطقه خاورمیانه است علاوه بر کودکان ایرانی، پذیرای کودکان کشورهای منطقه مانند آذربایجان، عراق، افغانستان و... می‌باشد که هزینه درمان کودکان عراقی و افغانی توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR) تامین می شود، این بیمارستان مجهز به آخرین تکنولوژی و دانش روز دنیا جهت تشخیص و درمان بیماری سرطان و همچنین مجهز به یک بخش پیوند مغز استخوان با ظرفیت 15 تخت می باشد.

 

تحقیقات:

فعالیت های تحقیقاتی محک هم به صورت مستقل و هم به صورت همکاری با سایر سازمان‌های مرتبط داخلی و بین المللی و موسسات و سازمان‌های مشابه، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در داخل و خارج ایران انجام می‌شود. هدف از فعالیت در حوزه تحقیقات به منظور پیشرفت تشخیص و دانش مقابله با سرطان و نیز استفاده از آخرین دستاوردها در این زمینه می باشد. با آغاز فعالیت یک بیمارستان فوق تخصصی، داده‌های علمی تولید می‌شوند که می‌توانند زیر بنای تحقیقات علمی برای ارتقای اثربخشی درمان باشند.  محک نیز با داده‌های علمی حاصل از فعالیت بیمارستان، پروژه‌های تحقیقاتی مشترکی را با مراکز تحقیقاتی معتبر داخلی و بین المللی در دست انجام دارد. انستیتو گوستاوروسی در پاریس، پژوهشگاه ابن سینا در دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه رویان عمده‌ترین همکاران تحقیقاتی موسسه محک در تحقیقات سرطان اطفال هستند.

پژوهش:

الف. طرح مشترک با انستیتو گوستاو روسی در مورد بررسی عوارض دیررس درمان سرطان کودکان؛


ب. طرح مشترک با CAF روسیه در مورد سرطان کودکان. 


ج. طرح مشترک با انستیتو کانسر ایران در مورد توزیع جغرافیایی کودکان مبتلا به سرطان؛


د. طرح مشترک با دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد بررسی اثر القاء آپوپتوز توسط نوسکاپین بر سلول های

لنفوبلاست بدست آمده از بیماران مبتلا به لوسمی لنفوبلاستیک؛ 


ه. طرح مشترک با دانشگاه تهران در مورد بررسی سازوکارهای تنظیم هیجان و سازگاری هیجانی با سرطان کودکان. 


محک برای تحقیقات نقش بسیار مهمی قائل بوده و آنرا بخشی جدانشدنی از مبارزه با سرطان کودکان می داند. فعالیت های تحقیقاتی محک هم بصورت مستقل و هم بصورت همکاری با سایر سازمان های مرتبط داخلی و بین المللی انجام می شود و طبق گزارش دوسالانه محک مربوط به سال های 87 و 88 ، اکنون 25 طرح تحقیقاتی در دست انجام است.

بیانیه چشم انداز محک (می خواهیم به کجا برسیم)؟


محک حامی استوار پدران و مادرانی است که کودک آنها به بیماری سرطان مبتلا شده است. در سایه این حمایت، خانواده ها می‌توانند با نگرانی کمتر، تنها به درمان کودک خود فکر کنند و کودکان می‌توانند شادمانه‌تر فرآیند درمان را طی نموده و آرزوهای آنها از بودن یا نبودن، به چگونه زیستن در آینده تغییر کند. در سایه حمایت محک هیچ کودکی از فقر و ناتوانی در پرداخت هزینه درمان، فوت نخواهد کرد. در سایه آموزش و اطلاع رسانی این سازمان بیماری تعداد بیشتری از کودکان در مراحل اولیه تشخیص داده می‌شود.
محک با ارائه بالاترین سطح از پاسخگویی، شفافیت و قدرشناسی، یکی از معتمدترین نهادهای خیریه برای نیکوکاران و سازمان‌های بشر دوستانه و عملکرد آن معیاری برای ایجاد و ارزیابی سازمان‌های مشابه در سطح ملی و بین المللی خواهد بود. این سازمان از نظر چند عملکردی بودن و همچنین در هریک از زمینه‌های فعالیت، یکی از پنج سازمان برتر در جهان خواهد بود.

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری محک در سال 1370 با شماره 6567 به ثبت رسید.

ایده اولیه تاسیس محک توسط  سعیده  قدس(بنیانگذارمحک) با آگاهی از مشکلات کودکان مبتلا به سرطان به واسطه بیماری فرزندش صورت گرفت. از همان ابتدا با گردهم آمدن گروهی از خیران داوطلب فعالیت محک در بیمارستان های دولتی دانشگاهی انجام می گرفت. همزمان با فعالیت های مددکاری در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی مقدمات ثبت محک از سال 68 آغاز شد.بنیانگذاران اولیه براین باور بودند که یک موسسه نمی تواند تنها با اتکا به شخص ویا گروه محدودی از یاواران  این راه را طی کند بنابراین در سال 1370 محک به ثبت رسید تا از امکانات خیرخواهانه گروه وسیع تری برای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان بهره گیرد و دامنه حمایت های خود را در سطح ایران گسترش دهد.

نام اختصاری محک برگرفته از نوع فعالیت این موسسه می باشد (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) و لوگوی محک طرح برگ است که نماد حیات و زندگی است و برروی آن  کودک و خانواده اش امیدوارانه  ایستاده اند.

محک از همان ابتدا با جلب کمک های مردمی و نیت خیرخواهانه مردم و فعالیت های داوطلبانه اداره می گردید .برگزاری بازارها، توزیع قلک و عضویت درجمع یاوران  محک از روش های جلب کمک های مردمی  در محک بوده است. موسسه "محک" توانست ظرف کمتر از یک دهه با بهره گیری از اعتماد و حمایت های آحاد مردم و سخت کوشی اعضاء داوطلب و اعمال روشهای علمی و تخصصی در مراقبت های ویژه از بیماران و خانواده های آنان در کنار پیشرفتهای علم پزشکی آمار بهبود را تحت تاثیر قرار دهد.

محک همواره با هدف حفظ منزلت انسانی کودکان مبتلا به سرطان و خانواده ها در تلاش است که آنان شادمانه و امیدوارانه مراحل درمان را طی کنند و خانواده تنها به سلامت کودک خود بیاندیشد. 
محک:
فعالیت  محک، انجام امور خیریه در زمینه های پزشکی، پژوهشی، پیشگیری، درمانی، خدماتی، بهداشتی، بیمارستانی، رفاهی و صرفا در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان می باشد. محک تبلوری از ایفای نقش مشارکت مردمی در جامعه است که در بخش اول اساسی ترین شعار محک یعنی ” ما را یاری دهید و از ما یاری بخواهید ” بر آن تصریح شده است.

می توان این فعالیت های را به سه بخش خیریه – درمان- تحقیقات تقسیم کرد

محک  در بخش خیریه با کمک های مردمی توانسته 22000 کودک مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد. در بخش درمان  با بهره گیری از پزشکان برجسته و متبحر  در بیمارستان فوق تخصصی محک پروتکل های درمانی را برای کودکان تعیین می نماید وهمچنین مشاوره های درمانی نیز ارائه می دهند. در بخش تحقیقات نیز با  موسسات مشابه تحقیقاتی داخلی و خارجی (انستیو گوستاوروسی فرانسه - موسسه تحقیقاتی رویان - موسسه تحقیقاتی ابن سینا - انستیتو کانسر تهران) فعالیت می کند.

بیانیه ماموریت محک (فعالیت ما چیست)؟


محک سازمانی است که از انگیزه والای خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را معطوف بیماری سرطان کودکان در سطح ملی و بین المللی و در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات نموده است. حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنان در بخش خیریه، درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران و در چهارچوب منشور حقوق بیمار و بر اساس جدید ترین و کارآمدترین روش‌ها و آخرین دست آوردهای علم پزشکی در بخش درمان و انجام تحقیقات علمی در زمینه بیماری سرطان برای کشف علل بروز بیماری، روش‌های تشخیص، پیشگیری و روش‌های نوین درمان، ماموریت این سازمان است.

 محک با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی می‌کوشد در کاهش نرخ ابتلا به سرطان اطفال در ایران مشارکت نماید. این سازمان خیریه، غیرانتفاعی، غیر سیاسی و غیر دولتی است و با اتکاء به جلب مشارکت‌های مردمی و انواع کمک‌های بشر دوستانه اعم از نقدی، کالا، خدمات و دانش فنی اداره می‌شود. 

کارکنان و داوطلبان صمیمانه در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف بشر دوستانه محک تلاش می‌کنند. محک نه تنها به سرطان کودکان می‌پردازد بلکه اندیشه والای کمک به همنوع را ترویج می‌نماید. شفافیت، پاسخگویی و قدرشناسی ممتاز‌ ترین ارزش‌های محک هستند و همچنین توجه به بهبود مستمر رویه جاری سازمان است.

محک سازمانی است که با انگیزه والای کمک به همنوع توجه خود را به بیماری سرطان کودکان نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز معطوف کرده است. فعالیت های بین المللی محک که از طریق بخش روابط بین الملل انجام می شود شامل شرکت در جلسات ارگان های جهانی نظیر شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (به عنوان عضو مشورتی)، همکاری با بخش روابط بین الملل سازمان ملل متحد و عضویت در کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهدگان و ارتباط با بانک توسعه اسلامی می باشد. 

همچنین برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با سازمان های مشابه محک که در سطح بین الملل در امر سلامت کودکان خصوصا سرطان فعالبت می کنند. 



در مجموع همه فعالیت های بین المللی محک از طریق بخش روابط بین الملل موسسه انجام می شود.این فعالیت ها شامل:

 
1- شرکت در نشستها و جلسات سازمانهای بین المللی نظیر شورای اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد (دارای مقام مشورتی)، بخش اطلاع رسانی عمومی سازمان ملل متحد (DPI)، کمیساریای عالی ملل پناهندگان (UNHCR) و بانک توسعه اسلامی (IDB) می باشد. 


2-فعالیتهای مربوط به جذب کمکهای بین المللی


3- همکاری های پژوهشی در سطح بین الملل


4- برگزاری مراسم ورویدادهای بین المللی



از دیگر فعالیت های محک در این عرصه برقراری همکاری‌های بین‌المللی در امر تحقیقات در مورد سرطان و شیوه های درمان آن است. همچنین از آنجا که این سازمان خیریه با تکیه بر جلب مشارکت های مردمی و انواع کمک های بشر‌دوستانه در زمینه های نقدی، کالا، خدمات و دانش فنی اداره می شود، فعالیت های مربوط به معرفی محک در سطح بین الملل و جذب کمک نیز از طریق بخش روابط بین الملل انجام می گیرد.

 محک با ارائه خدمات حمایتی و درمانی خود به کودکان غیر ایرانی وضعیت دستیابی به استانداردهای بین المللی در زمینه فعالیت سازمان های غیر دولتی و همچنین در زمینه فعالیت بیمارستان ها و قراردادهای همکاری با سازمان های بین المللی در نهادهای مرتبط، سازمانی است که در فضای بین المللی فعالیت کرده و در این فضا توسط سازمان های دیگر دیده می شود. محک دارای مقام مشورتی شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد (Ecosoc) می باشد .


محک در سال 2001 به این مقام نائل شده است. شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد که به عنوان رکن اصلی هماهنگ کننده فعالیت های اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل و نهادهای تخصصی و آژانس ها –که به همه آنها عنوان "نظام ملل متحد" اطلاق می شود- فعالیت می کند، در چارچوب منشور سازمان ملل متحد شکل گرفت. فعالیت های شورای اقتصادی و اجتماعی شامل توصیه هایی جهت سیاستگذاری و اجرای مطالعات و فراخوانی کنفرانس های بین المللی و هماهنگ سازی فعالیت های آژانس های تخصصی سازمان ملل متحد می باشد. این شورا همه ساله نشستی به مدت چهار هفته در ماه ژوییه در مقرهای سازمان ملل متحد در نیویورک یا ژنو برگزار می کند که نماینده محک نیز در آن شرکت دارد.


همچنین محک اولین سازمان غیر دولتی در منطقه خاورمیانه است که از استاندارد NGO Bench markring شرکت بازرسی بین المللی SGS را اخذ کرده و به دریافت گواهینامه مربوط به این استاندارد نائل شده است. این استاندارد براساس آنالیز عملکرد 25 سازمان بزرگ غیر دولتی توسط شرکت SGS شکل گرفته است و حاوی بهترین شیوه های کاری برای اداره یک سازمان غیر دولتی است که در 108 آیتم تعریف گردیده است و براساس آن عملکرد یک NGO مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دفتر مرکزی

نشانی: میدان اقدسیه- ابتدای بزرگراه ارتش- سه راه ازگل- بلوار شهید مژدی- بلوار محک- موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک

تلفن : 23501000 (9821+) 
جلب مشارکت : 23540 (9821+) 
روابط عمومی : 23501347 (9821+) 
پیشنهادات و انتقادات : 23501180 (9821+) 
نمابر: 22485456
پست الکترونیک: info@mahak-charity.org pr@mahak-charity.org


نام بانک

نوع حساب

شماره حساب

سپه

جاری طلایی

1351800087201

صادرات

سپهر (جاری)

104440444000

مسکن

سپرده

7856-54

کارآفرین

سپرده

2400402064606

ملی

سپرده

205511280008

تجارت

سپرده

216652398


تمامی دستگاه های خودپرداز بانک های ملی، ‌صادرات و کشاورزی در سراسر کشور گزینه "کمک به محک" را دارند.

801-810-820-500-1

 

شما یاور گرامی می توانید با مراجعه به خودپرداز این بانک ها از طریق "گزینه انتقال وجه ← سازمان های خیریه ← محک"، مبلغ مورد نظر را پرداخت فرمایید، همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد #7*733* از طریق تلفن همراه خود کمک‌های عمومی و حق عضویت خود را پرداخت نمایید.

ساختار سازمانی موسسه محک ساختار وظیفه‌ای می باشد که براساس آن، خدمات مشابه در واحدهای مشابه ارائه می‌گردند. این ساختار سازمانی اگر چه واکنش سریع به تغییرات محیط را مسیر نمی‌سازد اما منجر به صرفه جویی با مقیاس می‌گردد که برای سازمان‌های غیر دولتی فوق العاده مهم است.

 

بهر ه گیری از ظرفیت های خرد جمعی و جلب مشارکت های مردمی یکی از اصول حاکم بر نحوه مدیریت محک می باشد. با همین رویکرد بنیانگذاران از همان ابتدا به جلب همکاری متخصصان و معتمدان عرصه صنعت، اقتصاد و پزشکی پرداخته است تا بتواند همواره با اندیشه های سازنده این افراد به سوی سازمانی متعالی قدم بردارد. اعضا هیات امنا محک همگی داوطلبانه این مسئولیت و سمت رادر کنار فعالیت حرفه ای خود تقبل کرده اند. این مشارکت نمادی از مسئولیت پذیری اجتماعی فعالان عرصه های نامبرده است. مشتاقیم که بر اساس اصل شفافیت همگان با اعضا هیات امنا تصمیم گیرندگان نهایی برنامه های محک آشنا نماییم. برای ارتباط با اعضا هیات امنا محک می توانید با شماره 23501004 تماس حاصل نمایید.

اختیارات هیات امنا بر مبنای اساسنامه:

تعیین و تصویب خط مشی و برنامه کلی سالیانه موسسه

تعیین اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره موسسه و تفویض اختیارات به آنها

تعیین بازرس قانونی موسسه

تصویب هرگونه تغییر و تبدیل و اصلاح اساسنامه موسسه

تصویب انحلال موسسه

تصویب آیین نامه های لازم در خصوص استفاده از در آمدهای موسسه و اختصاص بودجه به هریک از اهداف آن

تصویب طرح های پیشنهادی جهت تقویت بنیه مالی موسسه

تعیین روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی های موسسه

 

 

 

 

هیأت موسس:

فرخنده بدرالسادات افقهی

سعیده قدس

دکتر صفیه قدس

رئیس هیات امنا

:

دکتر پروانه وثوق

اسامی هیات امنا:‌

فرخنده بدرالسادات افقهی

دکتر منوچهر امیرفیض

دکتر محمد ابراهیم اوحدی

دکتر مردآویژ آل بویه

دکتر پرویز بهنام

مهندس احمد پور فلاح

مهندس محسن خلیلی

دکتر محمدرضا رفیعی

مهندس ایرج شجاع نیا

دکتر فرخ شیبانی

عبدالمحمود ضرابی

صمد طاهری

دکتر احد عاطف وحید

دکتر فربود فرهی

دکتر صفیه قدس

سعیده قدس

دکتر جواد کرباسی زاده

پریوش لاجوردی

مهندس اسفندیار مبشری

مهندس ضیاء متحدان

سید مرتضی میرفانی

دکتر ابوالقاسم هاشمی

امور اجرایی و تصمیم گیری های مختلف در محک با خرد جمعی و دانش گروهی انجام می گیرد. اعضا هیات مدیره محک داوطلبانی هستند که با دانش و درایت خود محک را در رسیدن به یک سازمان متعالی هدایت می کنند.

وظایف و اختیارات هیات مدیره بر مبنای اساسنامه:

-کلیه وظایف و اختیارات و مسئولیت های اجرایی موسسه به استثنای آنچه که در صلاحیت انحصاری مجمع عمومی هیأت امنا است با هیأت مدیره می باشد.-تعیین رییس و نایب رییس هیأت مدیره از بین اعضای هیأت مدیره-تعیین مدیر عامل از میان اعضای هیأت مدیره و یا خارج از آن و تعیین حدود اختیارات، مسئولیت و وظائف او.-هیأت مدیره می تواند تمام یا قسمتی از اختیارات خود را به مدیر عامل تفویض نماید.-نمایندگی قانونی موسسه در برابر اشخاص ثالث و مراجع قضایی و اداری-استخدام و عزل و نصب و اخراج کارکنان -اجرای تصمیمات مجمع عمومی هیأت امنا-حفظ اموال و تنظیم فهرست دارایی-اقامه دعاوی مدنی و جزایی و جوابگویی به دعاوی مدنی و جزایی، چه موسسه مدعی له باشد و چه مدعی علیه در تمام مراحل با اختیارات اصالتا و وکالتا-تنظیم آیین نامه های لازم در خصوص نحوه استفاده از درآمد های موسسه و اختصاص بودجه به هریک از هدف های آن و ارایه به مجمع عمومی هیأت امنا جهت رسیدگی و تصویب-تهیه و تنظیم تراز نامه و گزارشات سالیانه هیأت مدیره به مجمع عمومی هیأت امنا جهت رسیدگی و تصویب-رییس هیأت مدیره علاوه بر دعوت و اداره جلسات هیأت مدیره موظف است که مجامع عمومی را در مواردی که هیأت مدیره مکلف به دعوت آنها می باشد دعوت می نماید.

رئیس هیات مدیره:

دکتر جواد کرباسی زاده

نایب رئیس هیات مدیره:

دکتر محمد رضا رفیعی

مشاور عالی هیات مدیره:

مهندس احمد پور فلاح

 

 

اسامی اعضای اصلی هیات مدیره:‌

عبدالمحمود ضرابی

دکتر فربود فرهی

سعیده قدس

پریوش لاجوردی

مهندس ضیاء متحدان

اسامی اعضای علی البدل هیات مدیره:

سهیلا سیاه پوش

الهام ولی میرزا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
محمد رسول امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی